poniedziałek, 19 listopada 2012

Ciekawość jest silniejsza niż strach – Ethan Hawke w nowym fragmenciefilmu “SINISTER”

Miło mi poinformować, że dziś otrzymałem kolejną garść informacji na temat horroru Sinister, wyreżyserowanego przez Scotta Derricksona (Egzorcyzmy Emily Rose). Tym razem Best Film przedstawia nam drugi fragment filmu oraz plakat w polskiej wersji (powyżej). Przypominam, że Sinister do polskich kin wchodzi już niebawem, bo 23 listopada!
Ellison (Ethan Hawke) autor powieści grozy, szukając inspiracji do swojej kolejnej książki, wprowadza się razem ze swoją rodziną do opuszczonego domu na przedmieściach, w którym popełniono brutalne morderstwa. Na strychu znajduje amatorskie filmy z zapisem śmierci poprzednich mieszkańców. Morderstwa powtarzają się w tej okolicy od lat. Ellison jest przekonany, że zbrodnie coś łączy. Za wszelką cenę, nawet narażając swoich bliskich, obsesyjnie szuka rozwiązania zagadki. Jego ciekawość jest silniejsza niż strach.
Źródło: Best Film/ TDZP

3 komentarze:

  1. Jeżeli miałbym oceniać horror po plakacie, jaki go reklamuje to walę jak w dym na ten film. Świetny plakat, co nie zdarza się często. Niestety, nazwisko reżysera i wspaniałe produkcje, które reklamują to dzieło trochę mnie zniechęcają,żeby na ten horror iść do kina. Chętnie przeczytam pełną recenzję, może się mylę, może film jest dobry...

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam i myślę, że naprawdę warto. Film ma świetny klimat, niezłą ścieżkę dźwiękową plus całkiem przyzwoicie jest też ze strony aktorskiej. Jest kilka naprawdę fajnych "momentów", więc ja osobiście polecam jak najbardziej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym tygodniu serwuję sobie seans, ale już słyszałem wiele pozytywnych opinii, co tylko podsyca ciekawość. Jak tylko obejrzę, wrzucę reckę :-)

    OdpowiedzUsuń