środa, 8 kwietnia 2015

Horrorowy rozkład jazdy na kwiecień.

Kwiecień nie będzie zbyt obfitujący w kinowe premiery spod znaku horroru. Jedyną kwietniową propozycją jest amerykański horror The Pyramid, którego reżyserem jest współscenarzysta filmu "Lustra" oraz "Wzgórza mają oczy", Grégory Levasseur. Światowa premiera filmu odbyła się 4 grudnia 2014 roku, natomiast w Polsce Piramida ukaże się 17 kwietnia 2015. W obsadzie ujrzymy m.in. Ashley Hinshaw, Denisa O'Hare oraz Jamesa Buckley. Poniżej zwiastun i krótki opis dystrybutora. 


Grupa egiptologów odkrywa piramidę zakopaną w piaskach pustyni. Badając jej wnętrze gubią się w labiryncie podziemnych korytarzy i odkrywają, że w piramidzie kryją się niesamowite istoty, które zaczynają na nich polować.


Źródło: http://www.imperial-cinepix.com.pl/

2 komentarze:

  1. Ha i znowu "kręcenie z ręki". Czy tylko ja uważam, że teraz w polskich kinach próżno szukać wartych uwagi horrorów kręconych tradycyjnie? Masakra jakaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację Buffy - nie tylko Ty tak uważasz. Ja też ostatnio dostrzegłem jakąś plagę tych horrorów verite. Niestety mam złe przeczucia co do przedstawionego tu filmu. Jakoś zajeżdża mi mało przekonującym "Jako w piekle tak i na ziemi". Ale cóż, nie oceniam po trailerze - zobaczę wtedy się przekonam.

    OdpowiedzUsuń