poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Pierwszy konkurs na GROZOmanii - ogłoszenie wyników.

Konkurs, który zorganizowałem z racji przeniesienia bloga na nowy adres właśnie dobiegł końca. Przypominam, że na zgłoszenia z odpowiedziami czekałem od 7 do 12 kwietnia do północy. Należało podać tytuły 20 filmów (chodziło o horrory verite) na podstawie ponumerowanych kadrów. Zainteresowanie konkursem było - jak na moje oczekiwania - dosyć spore, jednakże do losowania zostało dopuszczonych zaledwie 10 uczestników spośród 35. Nie spodziewałem się, że konkurs okaże się aż tak trudny - kilka odpowiedzi było niepełnych, ale głównym problemem okazał się jednak fakt, że wiele zgłoszeń zawierało co prawda poprawne odpowiedzi, tyle że nie w odpowiedniej kolejności. Wielu z Was nie zauważyło widocznie, że każdy screen został odpowiednio ponumerowany i w takiej właśnie kolejności należało podać tytuły filmów. Niestety nie mogłem uznać takich odpowiedzi za prawidłowe. Spośród 10 uczestników, wylosowałem jedną, do której zawędruje egzemplarz najnowszej powieści "Przejażdżka" Jacka Ketchuma. Zanim jednak podam nick zwycięzcy, najpierw czas na odpowiedzi.


1. Cannibal Holocaust
2. The Tunnel
3. Ostatni egzorcyzm
4. Diabelskie nasienie
5. Atrocious
6. Porwani przez obcych
7. The Poughkeepsie Tapes
8. Emergo
9. Jako w piekle, tak i na ziemi
10. V/H/S
11. Paranormal Activity
12. Alien Abduction
13. Exists
14. REC
15. La Casa Muda
16. Demony
17. Haunted Changi
18. Blair Witch Project
19. Kroniki żywych trupów
20. Grave Encounters

Osoba, do której trafi nagroda podpisała się w mailu nickiem....

Crazy Girl

Serdeczne gratulacje! Czekam teraz na wiadomość zwrotną z danymi potrzebnymi do wysyłki nagrody. Dziękuję wszystkim zainteresowanym konkursem i zapraszam na kolejne, które będą organizowane w przyszłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz